marți, 3 ianuarie 2012

La puțini ani!!!




2011 e defunct,
îmi acomodez toate gândurile
în viitor
și aștept să vină iarăși decembrie,
parcă mă umplu de dor
privind aburul din ceai
cum se răsucește prin vis.

de undeva de sub perete
plescăie buze acrite
și uscate,
iarăși te-ai îmbătat
ființă cu ochii verzi,
mă ridic din patul căzut
între lanțurile de scoici
și te ridic pe picioarele
julite până în dreptul coapselor.

mai ții minte cum mă zgâriai aseară
cu cioburile sticlei de șampanie,
încă am o dungă roșie
mai sus de pleoapa dreaptă,
și mereu când închid ochii
te zăresc așa cum te știu mereu.

nu mai am putere
să mă uit în palmele tale,
îmi iau sacoul pătat cu vin
și plec așa, hai-hui,
pe străzile pline cu oameni ,
câini,
papagali
și hoți beți.

Un comentariu:

  1. Am spus vreodata ca as vrea ca cineva sa-mi zica sincer"La mai putini"??Sincer,as vrea sa mor.Lumea aceasta este mult prea urata pentru fiintele noastre.Daca totul ar fi asa de simplu si daca orice s-ar dezintegra la pala atingere din farama mea de piele.Nu merita sa traiesti/traiesc.Totul este doar un vis urat din care incearca toti sa se trezeasca prea tarziu.Nimeni nu intelege.E ca si cand ai fi constient ca nu poti.R..I.P.!!!

    RăspundețiȘtergere