joi, 29 septembrie 2011

Dedal




Crede-mă,
am smuls ciorchinii amorului
cu aripile prinse în ceară
și unghiile ascuțite
au crestat pe nori
cuvântul Moarte.

Mi-am prăbușit visele
prin fiecare pană
colcăind a viață
și bucurie,
dozând amintirile
în zile, secunde,
cristale de timp.

Ciocul meu spart
a ținut strâns ultimul nostru sărut,
pedeapsă a toamnei,
calvar construit din părți de ploaie.

Uneori, gândul meu
rătăcește de la cerul nostru
la cerul tău,
car alegoric de emoții.

Soarele a trecut azi
peste ceara aripilor
și mă scufund
în aer
până îmi chiuie plămânii
de bucuria morții,
așteptând impactul
cu colțul întunecat
al minotaurului
din ochii tăi.

5 comentarii:

  1. "mă scufund
    în aer
    până îmi chiuie plămânii
    de bucuria morții,
    așteptând impactul
    cu colțul întunecat
    al minotaurului
    din ochii tăi. "

    Maestre :>

    RăspundețiȘtergere
  2. cuvintele palesc in fatza acestor versuri...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ adelici: ma bucur ca iti plac versurile, dar nu sunt un maestru. Pun doar niste sentimente pe foaie.

    @ Suflet de curva: se prea poate, nu mi s-a mai spus chestia asta. Oricum, incantat de vizita ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am spus "Nice work"...dar stiind ce stiu acum...nu mai imi place asa mult...insa tot cred ca e superba poezia...

    ai inteles ceva? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. o poezie ce exprima tristete... cel putin asa mi se pare. frumos lucrat :)

    RăspundețiȘtergere