joi, 10 februarie 2011

Redecorare


Ozzy Osbourne - Life won t wait

Asculta mai multe audio diverse

Ultima dată
Când ţi-am văzut aripile de înger,
Zâmbetul tău smuls cu cleştele
Mi-a săgetat coarnele de diavol platonic.

De atunci, mi-am redecorat
Întreg apartamentul
Cu lire căzute din nori,
În speranţa că le vei auzi
Şi vei veni să le acompaniezi.

Tot de atunci,
Am împodobit patul
Cu pene albe, gigantice,
Aruncate de tunete şi fulgere
În bubuituri surde.

Noptiera mea,
Altădată plină de cruci rupte,
Smulse din cimitire creponate,
E acum goală,
Având doar o Biblie antică,
De pe vremea lui Adam.

3 comentarii:

  1. dupa cum iti ziceam...nu structura conteaza ci mesajul!;)

    si stii ce trebuie sa faci in seara asta;)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. am un obicei tampit sa comentez titlurile... i-as fi zis redecolare :p... adica poezia trece de la ingeri la ingeri prin viata de zi cu zi...

    RăspundețiȘtergere