duminică, 14 martie 2010

Scrisoare....


Te iubesc enorm!!!

Langa tine am simtit mereu ca pot sa fiu un suflet normal. De prima oara cand te-am sarutat, am stiut ca pot sa respir, sa visez pentru noi. De fapt ,mint.
Asta s-a intamplat atunci cand mi-am revenit dupa prostia pe care am facut-o atunci cand ti-am spus ca vreau sa ne despartim...la opt luni. Acum au trecut iar opt luni din relatia noastra si inima mea bate doar pentru tine. In fiecare dimineata cand ma trezesc, ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt cu tine.
Mereu cand zaresc pozele cu noi doi, stiu ca am ales pe cineva care stie sa iubeasca. Poate ti se pare absurd ca acum cateva clipe ne certam si pe urma, la cateva secunde, ne imbratisam. Asa e relatia noastra...cu bune si cu rele.
Mi-ai reprosat de multe ori ca sunt gelos peste masura. Si de ce nu as fi? Cand sunt impreuna cu o asa de frumoasa fata, de ce sa nu ma incrunt atunci cand stiu ca suntem despartiti 5 zile pe saptamana de 50 de kilometri. Poate am exagerat uneori, iar acum crezi ca te consider un trofeu. Nu e adevarat. Recunosc, cu exgeratul de multe ori am depasit limita. Doar ca nu te consider un trofeu. Nu sunt genul vanatorului,ce fugareste dupa orice. Sau, daca vrei, esti un trofeu...dar al inimii mele. De cate ori nu stau si ma gandesc la tine. Spui ca te stresez. De fapt, singura alinare a zilei este sa iti aud glasul. Nu poate fi vorba de disperare, desi asa suna. E greu de spus cum anume ne iubim. Uneori am impresia, ca si tu de altfel, ca relatia noastra e ancorata doar in trecut.
Dar hai sa ne gandim la momentele frumoase pe care le-am petrecut impreuna. Mai reprezinta ceva pentru noi? Si daca da, atunci de ce ne certam pentru niste lucruri pe care ti le-am explicat deja. Eu pot sa spun cu mana pe inima...Te iubesc enorm!


P.S. Spui ca sunt...nu conteaza, oricum nu ma pot exprima acum. E o senzatie ciudata. Te iubesc! Si chiar daca nu ma crezi, pana acum esti singura care m-a ajutat sa respir in infernul lumii.


4 comentarii:

  1. Esti indragostit , deci fericit. Nu uita iubirea este neconditionata

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca atunci cand ti'am citit scrisoarea, am zambit ... ma bucur ca mai exista pe lumea asta baieti care iubesc sincer !! !

    "Iubirea nu cere nimic, ea oferă. Iubirea suferă, ei nu-i pare niciodată rău de nimic şi nu se răzbună."


    :x

    RăspundețiȘtergere