joi, 29 martie 2012

pentru cine nu știe, citire



sursa foto

de ziua mea am fost singur
mi-am îmbătat rămășițele pământești
era așa de cald lichidul ambalat în sticle tămâioase
îmi ardeau unghiile și plămânii
țipam la a nu știu câta frunză născută
din pocnet și soare
eram altul și vechiul
mă dureau oasele

zâmbeau toți martorii la mine
se prăvăleau peste geaca mea de piele
uite
acum a început să îmi curgă sânge din nas
de lângă stâlp un diavol mă strigă
am coarnele sparte
și din ele curg râuri întregi de dumnezei
râd haotic cu gura închisă
azi e cenzurat iadul

nu mă doare faptul că m-am îmbătat
azi e doar o ocazie mai specială
să-mi înfig în stomac
spini încrustați cu aceleași cuvinte
eram singur în toată capsula
cu universul dat peste cap
se prăvăleau peste mine atomi
navete pline cu sticle goale
cioburi aerisite cu sânge
până îmi orbeam și ultima emoție

mâine o să am doar niște zgârieturi
mai ții minte când îți spuneam că îmi place
să le zgândur până iese din ele
tot puroiul
acum m-am decis să le las
în plata domnului
să zicem că nu o să cer un preț mare
doar o viață întoarsă
pe cursul ei normal

Un comentariu: