joi, 8 martie 2012

cobor în bernă piesele cu dus-întors



sursa foto

mi-am adus azi aminte de melodia spartă,
m-a lovit așa, deodată, cheia sol
în coastele zbârcite de dor,
aveam în mâini paharul încleștat
cu sunete de gheață
și prin mine traversau cârduri întregi
de do re mi-uri
silabisite în limbajul copilului de cinci ani.

îmi acordăm întregile corzi vocale,
stăteam în neștire cu portativul iluziilor în față,
prin ferestre se căsca o prăpastie de melancolie
și saxofonul din colț
răcnea la picăturile streșinilor,
nu îți mai aduci aminte
cum ploua în mine
cu puncte negre, desenate strâmb,
aveam în pianul camerei tale
melodii bubuite de tunet
și tu îți strângeai pe sub piele
pliurile kimonoului din manualul micului vocalist.

stăteam la repetițiile publice
pe scările de la TNB,
erau oameni întregi cântând
banale povești smulse din carne,
plecam lângă gura de metrou
mirosind a metal încins
și tu uitai să intonezi marșul nostru
din fiecare miercuri seară.

mi-am adus aminte azi
o să îmi răsune zile în șir
sol la si-ul clipelor
când treceam în alte lumi
alături de pielea ta mulată
în bemoluri și diezi surzi.

Un comentariu: