duminică, 23 august 2020

360


și știi cum se roteau oamenii în jurul nostru
numai în cercuri mari
360 de grade
ne pozau din toate unghiurile
își făceau veacul din privirile mele și ale tale
și stelele suflau ca un balaur imens
încălzeau trupurile
frământau inimi și le stropeau cu ploaie
din fiecare pas cream piruete

și toată planeta se unduia în valsuri
cutremurele deveneau falduri de rochii și pantofi de lac
oceanele se lipeau de mal ca buzele mele de ale tale
eram o briză rotindu-se prin păr
sau poate o simplă frunză 
o primă frunză de toamnă rotindu-se spre pământ 

și-am devenit un crivăț 
ne-am spart între ziduri și am răsuflat frig
din pașii nebuni încercuind dușumele 
am devenit pași tăcuți fără sens
am împărțit între cutremure și oceane
nopți fără lună și fără răsărit 
fără apus fără dumnezeu fără noi
printre ploi
stelele pâlpâiau ca un ultim licurici de vară 

și 360 a devenit un 180
și un alt 180 
și dansul ăla în pași de vals
a devenit punctul de plecare
al frunzelor mirosind a toamnă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu