sâmbătă, 1 august 2020

regăsire


îmi vine în suflet o toamnă ca niciodată
când merii vor sta părguiți și lăsați pe gard
prin lemnul ăsta peste care a trecut copilăria
privesc viitorul și tac
am toți anii aliniați până la aer
exact ca duzii tăiați cu un topor
din vechile poze îmi fac un căuș
caut ruperea de mine și găsesc doar întuneric

la teiul cu o bancă bătută în el
îmi arunc oasele precum un sac de pâslă
-of doamne cum lucește luna printre văgăuni-
ochii îmi lucesc printre glăvane 
simt pieile părinților lipite de inimă
am la fiecare amintire un an și un cuvânt
-'91 fericire '98 început '10 sfârșit
'13 pierdut-
trag peste umeri un pulover și respir
în lumina portocalie scot ultimii aburi ai vieții 

și merg prin fostele noroaie
resimt zâmbetele de atunci ca un măr stafidit
când toamnele făceau bălți de unde pescuiam broaște
pe noi ne-a pescuit timpul trăgând de timp
-ne vedem vineri când trec pe acasă
ne vedem peste 2 luni peste un an-
acum văd doar umbrele pozelor aruncate pe masă 
când fânul miroase doar pe câmp 

am în inimă o toamnă ca niciodată 
când merii vor fi mâncați de pe gard
adun în visul meu trecutul
ca frunza de tei lăsată la uscat
îmi privesc viitorul precum duzii răsăriți în noapte
-'20 reaflare-
în lumina portocalie a brumei
îmi strălucesc primii ani ai sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu