luni, 27 iulie 2020

astronomic


-atunci când privim spre stele
privim spre trecut-
așa îți stingeai ultima țigară înainte de somn
jupuiai din mers tricoul blugii
pielea de pe mine
le lăsai în coșul de rufe și închideai ochii
stăteam cu oasele la vedere 
pe balcon priveam orizontul și fluturii căzând
spre negură
veneau călare hoarde întregi de sunete

îmi mutilam ochii privind spre lumini
din tot negrul ăsta apărut peste cer
îmi făceam o piele nouă și așteptam răsăritul
curgeau spre somn rugăciuni și ruj roșu
mă lipeam de spatele tău și soarele uita să urce
-privim spre trecut privind viitorul-
în ultimul meu gând lăsat în dormitor
chemam toți zeii pentru mâine

-viitorul se taie precum un pepene-
tu râdeai cu toți dinții și mușcai din carne
simțeam caninii smulgându-mi venele sau tendoanele
din fiecare înghițitură îmi dispăreau coaste 
și gânduri și plămâni și inimă 
sărutam o iluzie urcată din iad

-viitorul devine o stea renăscută-
îmi înfășuram degetele în părul tău 
stăteam cu respirația oprită 
vedeam caii sărind peste mine 
la ultima copită am privit cum inima devine praf
exact ca o cometă destrămată
în iubirea ei către soare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu