sâmbătă, 26 ianuarie 2013

undeva nu mai e aer




am capul lovit de toate şinele pământului
mi-aduc aminte de trenuri compartimente înghesuite
un domn trage din ţigară şi oftează pe coridorul plin de pet-uri
coji de seminţe coji de suflet pachete goale de inimi
pe geam sunt înşirate toate tipurile de denumiri sexuale
aripi de muşte anotimpuri trecute şi viitoare
o doamnă îşi agaţă speranţele de trenul următor
staţiile sunt presărate printre cimitire
sate mărunte cu oameni înghesuiţi în căsuţe de lemn
luminile stâlpilor devin prea intense
am o sticla de whisky în buzunarul rupt din dreptul pieptului
o să o desfac o să o beau încet şi o să-mi las oasele să deraieze
mintea mea e deja oprită la un semnal târziu

controlorul deschide uşile sentimentele durerile
îmi smulge biletul din mână
are ochii roşii duhneşte a tutun prost şi a metalul vagoanelor infecte
cântă peste tot o melodie a fierului lovit de fier
înghit tot mai greu lichidul greţos şi maro
bagajele mele sunt unele peste altele
memoriile urlă din cărţile închise
am nuduri ale foilor pe care mi-am scris prima declaraţie de dragoste
în craniul meu se petrec accidente imagini cu bucăţi de sticlă sparte
frânturi şi fracturi ale imaginaţiei
un şoarece se urcă pe banchetă doamna din faţa mea urlă
domnul se întoarce privind în gol

şi-acum
unde sunt toate clipele închise prin cuvinte?
un tren se loveşte de trenul ăsta împuţit
aud în urechi ultimele şoapte ale părinţilor
simt mâna iubitei întinsă pe tot gâtul meu
şoarecele îmi muşcă un deget şi roade acolo
parcă o lacrimă se desprinde din frunza ochiului
pe urmă
negru

am capul lovit de toate şinele pământului
aud sirene oameni plângând fier râcâit pe fier
frigul se transformă în aer de viaţă
încrucişez degetele pe crucea formată din oase şi metal
o lumină îmi irită ochii dar eu nu văd

ăsta e mort
lăsaţi-l să plece în voie

Un comentariu:

  1. "înghit tot mai greu lichidul greţos şi maro
    bagajele mele sunt unele peste altele
    memoriile urlă din cărţile închise
    am nuduri ale foilor pe care mi-am scris prima declaraţie de dragoste
    în craniul meu se petrec accidente imagini cu bucăţi de sticlă sparte
    frânturi şi fracturi ale imaginaţiei"

    RăspundețiȘtergere