joi, 31 ianuarie 2013

pânze de pictură




iubita mea mă vrea pictor
îmi vrea mâinile să se înghesuie peste toate celulele ei
caută picturi în ulei cu nuduri perfecte
îşi face mustăţi se crede dali se roteşte prin cameră şi dansează
cu fiecare acuarelă în parte
până când fotoliul cutia de bere masa televizorul
sunt curcubee plastice
ornate cu diverse bucăţi  lemnoase zgâriate de motanul galben
cu ochii negri

iubita mea stă dezbrăcată cu faţa la tablouri
îmi cere să o pictez într-o pădure plină de ceaţă
am spatele transpirat şi pensulele mele murdăresc pânza
îi dau suflu îi dau negru galben roşu verde
o unghie îmi intră în carnee şi o las acolo
venele îmi plesnesc ca nişte biciuri răsunând pe câmpuri
o rază de lumină îi atinge glezna miroase a cărbune
câmpul meu vizual se limitează doar la umbre şi fum
la sânii micuţi la curbele fine
iubita mea îşi fumează sufletul prin toţi porii
muşcă din măr deschide cutii se joacă
o las să-mi umble prin sertare
scoate tablourile vechi şi le rupe
e nervoasă e fericită tristă bucuoasă uimită speriată
eu închid ochii şi pictez

iubita mea a obosit
se aşează pe un scaun cu spătarul rupt
mă întreabă dacă mai am culori petru cercei şi lănţişoare
îi spun că nu îmi trebuie tabloul e gata
e plin doar de feţe lumini şi cadre
o pădure pe fundalul casei noastre şi cuvinte multe
despre ea despre noi despre viitor despre trecut despre prezent
sunt pe jos sticle de vin şi pahare sparte
ultimele haine înainte de a face dragoste
primul trandafir primit de la mine şi multe poze
casete şi discuri cu melodii de jazz

iubita mea mă sărută
am două dungi trasate peste ochi
şi văd prin ele
femeia din tabloul vieţii mele   




Un comentariu:

  1. o mica observatie- curcubee- corect curcubeie
    typo
    o unghie îmi intră în carne/e
    bucuRoasă


    iubita mea a obosit
    se aşează pe un scaun cu spătarul rupt
    tabloul e gata
    e plin doar de feţe lumini şi cadre
    o pădure pe fundalul casei noastre şi cuvinte multe
    ultimele haine înainte de a face dragoste
    primul trandafir primit de la mine şi multe poze
    casete şi discuri cu melodii de jazz

    din penultima strofa as pastra doar atat

    un poem jucaus, plin de culoare si viata, in permanenta miscare
    ca un film dat pe repet inainte
    minunat
    se pare ca prezenta la radio3p te-a inspirat
    succes si mai astept si alte creatii
    pana usoara si muza fie cu tine!
    ave


    RăspundețiȘtergere