joi, 10 decembrie 2020

filocalie


în inima asta înghețată nu pătrunde
glasul femeii de lângă
buzele alea mirosind a lotuși
rămân impasibil fiecărei tandreți
număr secundele până adun în vene
cuvintele mersului spre casă
când vântul îmi flutură părul
paltonul fularul amintirile
paharele de cristal amestecate cu vin
toate se strâng în mănuși 
până când durerea 
devine un prosop cu care mă șterg pe față 

și privirile mele sunt pline de ură 
am ochii mai negri și tăcerea mai tare
și zâmbetul devine o dâră de cărbune 
o dungă trasată pe un eșafod 
orizont aflat în paragină 
atunci când lupii urlă a ger
și stelele devin bulgării aia de zăpadă 
pe care plângeai durerile copilăriei

cu fiecare palmă de apă aruncată pe față 
îmi simt sufletul pipăit de trecut
inima e o frunză aruncată de toamnă 
când în rătăcire 
uită de carne și oase și nervi
ochii îmi sunt amprente privind prin grota timpului 
și în tot caleidoscopul ăsta alambicat 
eu devin urma mea

în inima asta înghețată nu pătrunde nimic 
nici foc nici pară 
iubirea de sine ego-ul decăderea mândria 
am vocabularul plin de ok și bine
și de aici 
încep să îmi ascund privirea
cu același prosop iubind o durere

2 comentarii:

  1. Interesant! Un tânăr care respectă valorile peste care s-a cernut uitarea și care scrie poeme în care sufletul său își croiește o curgere firească... Felicitări!

    RăspundețiȘtergere