vineri, 16 august 2013

în faţa mea trăieşte nina




nina a devenit femeie
a început să meargă mai drept să plângă mai rar
să cumpere rujuri mai închise la culoare
mi s-au amestecat în suflet trăirile alături de ea
de la prima palmă ciocnită de obrazul meu
până la ultimul sărut înainte de a pleca la muncă
o aştept zilnic câte două trei chiar patru ore
cănile de cafea devin blocuri reci de porţelan
uneori adorm şi o las să mă trezească
îi miros pielea turtită de oasele mele
caut între pumnii ei fragmente din cărţile lumii
le găsesc şi îi plâng aproape de lobul urechii

după-amiezile
nina devine adolescentă
poartă tricouri largi şi fumează ţigări mentolate
ascultă wish you were here închide ochii
rămâne aşa până la eternitatea apusului
deschide geamurile pe care s-au lipit ultimele frunze de vară
din spatele ei apar braţele mele
dansăm ore întregi acoperiţi doar cu pielea caldă
şi în jurul nostru se lasă liniştea
tăcerea dintre noi e întreruptă doar de sunetul buzelor

nopţile adoarme privind spre ultima carte de pe noptieră
îi simt respiraţia tot mai aproape de  iubire
cobor din pat şi iau un pahar de vodkă
mă trântesc în balansoarul negru închid ochii
în faţa mea trăieşte nina
are sufletul cald şi pielea frumoasă
are ochii căprui şi buzele pline
are părul legat şi tricoul larg
în faţa mea doarme nina de altădată



Un comentariu: