marți, 14 iulie 2020

apă


mă aflu pe lanuri incandescente
privesc tristețea cocoțat pe saltele
-uite cum coboară soarele spre infern-
eu cobor în inimă
exact ca într-o fântână lăsată în câmp
caut răcoarea lăsată în vrie
peste fiecare clepsidră de rouă
vrăbiile cad și lovesc pământul cu ochii deschiși

din așchiile de praf lăsat pe carne
în seceta asta postesc cuvinte și liniști
pe aici trece doar un vânt uitat de dumnezeu
între stele
durerile devin șoapte năclăite urcate pe ziduri
o iederă uscată uitând să respire

și fiecare pas pus înainte
îmi trece prin corp ca o frică
desculț
răscolesc pământul sub care au murit inimi
în inima mea e o moarte vie
îmi plimb sentimentele în lesă
iar lumina devine un hău

și fiecare privire spre orizont
e o singură respirație și inspirație și oprire
mă scot din inimă precum o apă
aștept finalul în toată răcoarea lui
exact ca un soare apus prin lanuri incandescente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu