vineri, 22 mai 2020

schimbător


mai bine îmi luai brațele pe tine
când nopțile îți desenau frici pe coaste
când în iarbă rămânea fluieratul singurătății
când ultimele baruri se închideau
și din ele curgeu suflete bete și ochi pierduți în amar

mai bine îmi luai zgârieturile pe spate
când sub fiecare lovitură de cuvinte
lumile păreau a dispărea sub tăceri
am fi stat amândoi sub bolta atârnată de nori
iar din ele am fi cules dungi de cometă pictată

mai bine am fi rămas ca o poză
între fiecare blitz am fi cunoscut fericirea
-aici sunt noptierele pline de cărbune și foi-
și din toată semiluna asta de sentimente înnodate pe creier
zilele s-ar fi lungit precum un an

mai bine am fi căutat distanțe
atunci când luminile cerșeau lumină
și palmele cerșeau palme
și vocile rămâneau simple fluierături în iarbă
atunci am fi cunoscut brațele purtând inimi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu