vineri, 20 iulie 2012

scrisori pentru (ne)fericirea mea





Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)
   
 Asculta  mai multe  audio   rock


 dragă c
 refuz să îți trimit sentimentele în rânduri
 mi-am obosit fiecare nerv și mi-au plesnit venele
 tu încă ești departe
 și încă miroși a mere caramelizate
 astăzi am moțăit în patul de toamnă
 ascult fiecare piesă din zecile de momente
 petrecute cu tine
 mai desenez câte un gând cu ochii căprui
 îl împăturesc și îl ascund sub saltea
 ieri căutam crizele
 îmi umpleam capul cu fiecare poză
 în care noi priveam răsăritul.

 cum să-ți zic c
 sunt bine sănătos
 mă-ndrept spre o înmormântare ciudată
 în față se lovesc copitele
 de coastele mele înnodate cu bucăți de carne
 toți caii îmi nechează în creier
 încep să înnebunesc
 aștept iarna
 ușa e proaspăt vopsită
 cu o cruce ciobită
 cheia e agățată de frunzele bradului.

 c
 a trecut prima săptămâna de soare
 de azi simt o inimă lângă plămânul stâng
 oamenii se uită tot ciudat la mine
 dar prefer să zbier când ajung acasă
 tu m-ai fi înțeles
 dar viața e despărțită de destin
 cândva
 vom reuși să ne privim când plecăm.

 draga mea c
 e vară și căldura se așează peste mine
 precum târfele deghizate în oameni
 am fost în vizită la ultimul meu spital de nebuni
 camera mea era distrusă
 pictată în alb și fără niciun desen
 sau rând scris
 medicii de acolo mi-au spus
 că sunt un tembel.

 deci c
 ceva în mine a devenit un uniform cor de erori
 simt un glonț atingându-mi cerul gurii
 și țeava  caldă
 miroase peste tot a foc
 am mâna înfășurată în jurul unui pistol
 ultimele cuvinte îmi vâjâie în cap
 mi-ar fi greu să zic adio
 dar crede-mă
 că la revedere e prea dureros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu