sâmbătă, 10 decembrie 2011

Zile banale cu apusul același





mă simt închis în spațiul
dintre coastele mele
și șira spinării tale.

nu mă auzi iubito,
azi nu mai păcătuiesc,
am grijă de tine
și spăl podeaua sufletului
cu același diluant ieftin,
cumpărat la reducerile
de sentimente.

prin cocioaba din inimă
aleargă silabele de iubire,
stai în pat,
te trezești doar ca să ne iubim
și-apoi îți vezi de treabă,
pleci în alte miraje,
aburi de vise
și oglinzi sparte.

ziua de lucru
o terminăm în săruturile
păstrate
între coastele mele,
șira spinării tale
și lumea de dincolo

2 comentarii:

  1. Pen'că aici îmi permit. Ştii că iubirea adevărată se trăieşte în mizerie. Aşa se testează. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, doar ca erai intr-un alt mood, prefer cand esti mai pozitiv si optimist :) :*

    RăspundețiȘtergere