miercuri, 21 decembrie 2011

Se tratează în salonul 3

crede-mă
am încercat de atâtea ori
să nu îți mai răspund la mesaje,
eram beat,
mâncam biscuiți cu sare
și mă gândeam
la ce ar fi putut să fie.

în mintea mea
călătoream amândoi nocturn
pe Champs-Élysées
iar tu îți înfigeai în coaste
fularul
și scrisoarea de pe patul de spital.

uneori
mă întreb
cine ascunde vina
că am murit
cu niște analize
prinse de podea,
puzzle anapoda făcut de medici
pe organismul meu.

să te duci fără mine
până la Turnul Eiffel
poate o stea
va răsări în ochiul închis
al celor fără vise.

3 comentarii:

  1. Hai sa-ti zic eu ceva. Nu ai incercat sa nu-i raspunzi. Ai vrut sa incerci, dar nici macar la incercat n-ai ajuns. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Bai Adelici, am incercat.....juma de ora. Pe urma am dat mesaj inapoi cu suna-ma / te sun eu :))) Dar na, totul e bine cand se termina...prost :)))

    RăspundețiȘtergere