duminică, 25 decembrie 2011

Too much love will kill you




QUEEN - To much love will kill you

Asculta mai multe audio diverse



renunț la luptă,
mă predau în voia vulturilor,
sentimente hrănindu-se crud
cu sânge îmbuteliat
în artere frumos tăiate
de fiecare indiferență.

lângă picior las scutul
să se odihnească în nisip,
parcă îi curg niște lacrimi
din mânerul drept,
nu, nu plânge,
mâine o să fim în luntre,
cântând povești cu morți
și muze grecești.

prin coiful meu
șuieră vântul
și săgeți otrăvite
în cuvinte dure,
tocite de la atâția pași
dați înapoi
în speranța recuperării
timpului pierdut.

cad în genunchi
și mă închin la cer,
îngerii sunt mai aproape
decât sufletul
de propria-mi piele,
văd doar lumini
și ger,
în inimi am săgeți ascunse,
declanșate în ceasul al doișpe'lea.

să pregătiți din timp
o pânză albă
cu miros de prune uscate,
am să mă întorc cu inima
strânsă în bucăți minuscule
de iubiri împărțite.

3 comentarii: