vineri, 23 decembrie 2011

Descătușare




Neil Diamond - Hello Again

Asculta mai multe audio diverse



sinuciderea-i mântuire
am ajuns în punctul de suspensie
când virgula se prelinge peste umărul tău,
iau între priviri
buzele tale
și le sculptez prin zăpadă
și scoarță de pomi.

desfac pumnul încleștat pe ștreang
și admir palmele biciuite
cu linii despicate în patru,
mă chemă urechea ta
scoică de mare
sunând a dor răstălmăcit
prin glasuri de șamani
și druizi noduroși.

din vene
îmi colcăie sângele,
urlând a disperare,
mi-e dor de visele
create între notele lente,
melodice,
asezonate cu vin fiert
și cuvinte grele.

nu o să ne vedem un an
țin să îți reamintesc,
poate că e mai bine,
iau paltonul
și mă arunc în ninsoare
până când mi se blureaza profilul,
îmi dispare parfumul de scorțișoară
și ochii uită să mai lucească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu