sâmbătă, 24 decembrie 2011

Simbioza e dragoste grena




incubus - magalomaniac

Asculta mai multe audio diverse



am ajuns să arătăm la fel,
ne distingem doar
prin semne particulare
sau cu ajutorul
lentilelor de contact,
ale mele sunt negre,
contrastante cu albastrul umerilor tăi.

uneori,
inima ta
începe să-mi bată,
urnind dureri de nedescris,
îmi desfac pieptul
și o mângâi cu buzele stoarse
de frigul lui decembrie târziu.

nu vezi,
îmi trec sentimentele
prin creierul tău,
mă simt mai plin cu fiecare porție de sex
pe care o împărțim
între cearceafurile grena,
iar între noi
zboară licuricii cu platoșe de sânge,
mișcându-se anesteziați
de adrenalina noastră.

mă scufund sub plapumă,
e atât de bine când fulgii din perne
îți mângâie urechea
în valsuri ascunse
printre perechile de ochi
căutând disperarea,
bucata de ceartă dintre noi.

simbioza noastră e întreagă,
avem ochii aceeași,
umărul meu se sprijină de coastele și sânii tăi,
nu e așa că mâine
o să dormim îmbrățișați
până la amiază?

3 comentarii:

  1. Mi-e cam greu să mă abţin de la a face observaţie la "şi"-uri. Da' zi tu că n-am idei bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-era dor de o poezie atât de plină de sentiment.
    Foarte frumoasă!

    Sărbători fericite, pline de iubire şi împlinire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun Fericit, melancolicule! :* fie ca Domnul sa aduca bucurie, sanatate, si nu in ultimul rand, inspiratie multa, pt a ne ferici pe noi cu talentul tau debordant! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere