joi, 30 aprilie 2020

dream catcher


aici nu a mai plouat de ani
se lasă stelele pe umerii mei și caut în suflet porți
printre pietrele alese cu grijă în drum
îmi netezesc amintirile lăsate în colb
mă întreb spre casă auzind răsăritul

și privesc ușa aia albă
în spatele ei sunt râsete și îmbrățișări și doi ochi negri
prin coastele mele alearga trenuri cu celule oxidate
stau și respir aerul ăsta de munte pierdut în oraș
în mugurii minții se adună gândurile
ca într-un dream catcher suspendat de tavan

și viața se învârte ca într-o catedrală fără lumânări
din ultimele priviri îmi torn un pahar de vin
peste nopțile calde uitate pe plajă
aleg să privesc doar rocile albe de calcar
orbecăiesc prin vise și caut căldură

din ușa aia albă rămâne doar un punct deschis de întrebări
în sufletul meu deja e toamnă
am în mână stângă o lumânare topită
și prin ceara căzută printre pietre
văd ploaia venită după ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu