miercuri, 24 martie 2021

incipit


am strâns toate durerile într-o piatră 
de mărimea unui pumn
sau al echivalentului din piept

bem de-o parte și de alta a vieții
privim în spate
culoarul pe care ne-am sărutat scăldați în lumină
-miracol al ținutului de mână-
în față e căderea din rai

am strâns toate cuvintele într-o hârtie
i-am făcut fundă și am aruncat-o spre
tălpile tale lipite de dușumea
câteodată
urma lor miroase a cerneală

privim de-o parte și de alta a vieții
bem viitorul având gâtul uscat
din lichidul ăsta alunecat spre măruntaie
se nasc inimi cât un purice și frici și îndoieli
închidem ochii pășind spre prăpăstii

și din cădere zburăm
avem între noi doar un univers valsând
împreună
devenim rugăciunea spusă de copii în fiecare noapte
crema de zahăr ars a bunicii
poveștile bunicului fumând în prispă
scrisorile de dragoste ale părinților
și file goale
în care să începem un jurnal

am strâns toate fericirile într-o inimă
și am lansat-o spre cer
deschizând ochii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu