miercuri, 27 ianuarie 2010

Sentimente pe o foaie...



As vrea sa incep aceste randuri cu 2 cuvinte "Te iubesc!"...

De fapt,as vrea ca toata aceasta foaie sa fie compusa din aceste 2 cuvinte...A trecut un an peste noi cu bune si cu rele.Te-am facut sa suferi atunci cand nu meritai. Nu incerc sa imi pun cenusa in cap. Sincer,stiu ce am facut. Stateam acum si ma gandeam ca lacrimile tale puteau fi transformate in zambete. Puteau fi evitate daca stiam sa te apreciez cum trebuie. Imi aduc aminte in prima luna. Facem tot posibilul sa ma despart de tine. Iti indeplinisem visul de a fi cu mine. Eram egoist. Cand ne-am despartit stiam ca o sa te doara. Nu am vrut sa iti spun pe ocolite. Am spus drept, ca o lovitura de ciocan. Saptamana "dureroasa" cum o numesc eu, a fost cea in care mi-a lipsit cel mai mult glasul tau. M-am intors la tine ca un caine cu coada intre picioare.
Peste 7 luni,am incercat iar sa fac pe voinicul. A fost un moment de turnura in relatia noastra, cum ai zis tu. Poate atunci a fost cea mai mare prostie facuta de mine. Acolo ti-am pierdut increderea. La fel si iubirea. Atunci mi-am batut joc de munca pe care ma chinui acum sa o fac. Acum imi dau seama ce greu este sa faci acest lucru de unul singur. Pentru asta iti multumesc.
Mi-ai deschis ochii si mi-ai aratat ca iubirea e o munca mai grea decat moartea. Cu moartea cazi la invoiala pana la urma. Cu iubirea trebuie sa suferi, sa plangi, sa cazi, sa incerci sa te ridici si sa cazi inapoi. Am stat 3 saptamani despartiti. Te evitam. Credeam ca asa o sa ma uiti. Crede-ma, si eu sufeream. NU MINT. Stateam si ma intrebau prietenii de tine. Eu le spuneam ca nu-mi pasa. Insa in sufletul meu ceva nu era bn. Iti duceam dorul. Imi era teama sa ma intorc. Si totusi am facut-o. Acum suntem iar impreuna, nu stiu pentru cat timp. Stiu doar ca te iubesc cum nu am iubit pe nimeni, niciodata. Nu vreau sa te pierd, dar nici nu te fortez sa stai langa mn.
Te iubesc enorm!


def leppard - two steps behind
Asculta mai multe audio Muzica

7 comentarii:

  1. Foarte fain' ce spui aici..Bafta sa ai in "treaba" asta..prin care nu stiu daca as mai vrea sa trec..in fine..Noi sa fim sanatosi..:-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh. ce urat din partea ta. Chiar esti [ai fost] egoist. In prezent, e frumos. Dragut, acum.
    Si ea ce zice?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut din partea ta sa recunosti ca ai fost egoist. Nu multi suntem capabili s-o spunem atat de deschis, mai ales voi barbatii.
    Sper ca sunteti bine, sau mai corect spus, ca o sa fiti. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu toti barbatii sunt la fel, asta sa stiti...asa cum nu toate femeiile sunt tarfe...am dreptate?

    In principal e bine ca a recunoscut...greseala e omeneasca...si mai ales cand este recunoscuta este ca si uitata...daca iubesti treci peste orice...numai din greseli inveti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta da scsrisoare. Prin iubire treci prin multe etape. Prima data nu recunosti , apoi pierzi acel ceva si realizezi ca iubeai doar dupa ce nu il mai aveai. Intr-adevar foarte greu , dar merita finalul :D

    RăspundețiȘtergere