sâmbătă, 7 aprilie 2012

the only truth I know is you



sursa foto

mi-am îmbăiat piciorul în sânge
curgeau fără milă picături închegate
rostogolite pe sub unghii și bucăți de piele
eram convins de viitoarea mea moarte
pe cer se profilau deja corbii înveliți în oțel
mi s-a pus un nod în gât
și am continuat să cânt aceeași melodie
pe care ne-am despărțit
se prăvăleau din mâini
poze și amintiri și cuvinte
mi-e frică să te caut iarăși prin ploaia
lipită de piciorul
lăsat în afara căzii
precum călcâiul lui ahile.

aseară se lăsase mirosul de pom renăscut
mă striveau aromele de ziduri
pe ele se împrăștiau durerile
strivite sub un baros spart
săreau așchii din el drept
în piciorul nespălat
prin mâini simțeam bubuituri de tobe
stele pocneau deasupra blocurilor dărâmate
eram doar eu și trecutul
pastilă incoloră de otravă
mestecată cu furie și lacrimi
tu ai uitat
ai scuipat conținutul
ai mers prea departe
doar pe o parte de perete.

tac
mă răzbun pe prezent
iau între degete ultimul fir de nebunie
și îl prelungesc spre infinit
am în program să privesc iarăși
ultimele picături păstrate în eprubeta
amintirilor vechi
precum un vin gustat la durere.

Un comentariu: