sâmbătă, 21 aprilie 2012

pătura noastră miroase a liliac



 
 te provoc să mă zgârii cu unghiile pe spate
 să lași dungi întinse precum aripile dracilor
 să mă doară carnea
 să simt parfumul în cicatricile mele perfecte
 aveam peste noi o pătură uriașă
 adăposteam sub ea pescăruși
 faleze scoici sfârcurile tale lipite de nisip
 erai toată o căldură și un suflet smuls
 țineai spatele drept și simțeam
 cum îmi biciuiai urechea cu limba
 ziceai dorințe închise
 eu te sărutăm lung peste părul ciufulit
 stăteai cu aparatul foto în brațe
 apăsai pe butoane și râdeai
 erai doar tu îmbrăcată în pielea mea
 
 te sărutam transpirat eram un prost
 trăgeam de limbile ceasului
 încă un minut încă o oră încă două
 ești doar a mea
 stai întinsă sub brațul meu
 și tremuri perfect
 sub pătura noastră
 te mângâi doar pe coapse
 pe sub sâni rămân prinse sirenele
 sunetele piraților beți de rom
 aveai pielea albă și mușcai din gâtul meu
 înghițeam durerea strivită de piept
 eram gâtuit de dor.
 
 așteptam dimineața culcat în părul tău
 miroseam fiecare parte din tine
 și fumam țigări cu parfum
 erau kenturi rulate cu pene
 poze cu tine melodiile noastre
 tu dormeai întinsă sub pătura grena
 erau prinse în ea dorințe și plăceri
 nu e așa că o să o păstrăm
 până la nașterea noastră
 dintr-o viață viitoare?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu