sâmbătă, 14 aprilie 2012

aici nu e nimic de văzut



sursa foto

Gorillaz - On melancholy hill

Asculta mai multe audio diverse


nu nu nu
astăzi nu plec spre partea mea de melancolie
azi discut cu voi
cu bucățile de suflet mutilate cu ciocanul
cu palmele cu vorbele cu dorințele
tăieturile apar și dispar
cicatricile pulsează cu putere
ridic fruntea și îmi imaginez discursuri eroice
aud aplauze din alte dimensiuni
undeva pe masă radioul prinde semnale radio vechi
SOS SOS avem probleme
meditez la bandajele pentru sufletul meu
uit tifonul și apa oxigenată
am nevoie de o sticlă cu alcool.

nu nu nu
m-am lăsat de băutură
tamponez infecția infectată cu infectarea acului
da am urme de nebunie
pictez peretele în culori închise
ascult rock creștin și scuip în icoanele
văruite cu poza ta
am devenit ateu îmi place să nu mai mă rog noaptea
aveam impresia că îngerul de pe umărul stâng
se îmbăta cu speranțe
iau din sertar un CD cu muzică
"Up on melancholy hill
There's a plastic tree
Are you here with me?"
mă droghez.

nu nu nu
nu droguri d-astea idioate
scot albumele foto
și privesc adânc spre fețe
spre tine spre mine spre clipe
iar încep să se zbată cicatricile
iau din sertar cuie și le bat în perete
camera începe să îmi semene
cu o sală de tortură
acum vă rog să mă scuzați
mă duc să-mi interoghez trecutul.

Un comentariu: