joi, 4 iunie 2020

priveliște


de aici se vede o muchie de nor
din noi se văd doar muchii de sticlă spartă
așa ne petreceam zilele și nopțile
stăteam ascunși într-un labirint 
ecoul ne lovea din toate părțile
aveam încă în suflet 
ultima ta bătaie de inimă lipită de inima mea

de aici se văd doar creste de haos
din mine se văd umbre negre și ochi negri
așa îmi petrec secundele
stau ascuns sub o umbră de pământ și caut lampioane
-uite ce dorințe îmi puneam acum șapte toamne-
aveam între degete vechile petale
transformate în praf și cenușă

de aici nu se văd stelele
e totul o mâzgă neagră și întinsă
precum un tapet adăugat între două săruturi
când talpile se loveau de lemn și pocneau a dor
când așchiile ni se înfigeau între ceasuri și plămâni
-cât de greu trec orele până vine noaptea-
încă am în suflet un ceas
corelat cu o boltă cerească distrusă

de aici se vede răsăritul
precum un ying și yang agățat de o sârmă
e totul acolo și totul e nimic
și merg pe sub brazii ăștia de catifea
-cum fulgera în diminețile când îmbrățișam cafeaua-
încă am un suflet căutând o inimă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu