marți, 30 octombrie 2012

salutări din alte spații





 ploaia îmi exfoliază coastele
 lasă în urma cârdul de imagini mirosind a cald
 îmi strâng sufletul în cutii de carton
 le mut de-a lungul venelor până ajung în suflet
 acolo
 le las să putrezească înfășurate în cârpele
 folosite pentru ștersul geamurilor
 mama le spăla mereu după și miroseau a săpun făcut în casă
 acum totul s-a lovit de prezent cu o forță inimaginabilă venită din frică
 am o mână pe cana de lut ars
 plină de vin cafea sentimente transpuneri
 scenarii clasice și noi pagini umplute cu un scris mic de fată
 realizez pierderile

 într-un fel
 în jurul meu se aud tot feluri de cântece dispărute în timp
 fantomele sar se-mbrățișează săruta leneș disperarea
 am o frânghie legată de-un picior și barba ascuțită
 cuvintele mi s-au lipit de cerul gurii
 au gust de sânge stătut și țeava unui pistol mi se înfige în ceafă
 îmi rămân urme rebele părul e ud și împrăștiat în diferite direcții
 aud un cocoș cântând a treia oară
 dumnezeu fie cu mine
 m-am lepădat de lume printr-o grimasă absurdă

Un comentariu:

  1. Semnificatia unui viitor ce macina prezentul, "il exfoliaza, ii saruta disperarea" ultimului pas spre
    ultimul dor...

    RăspundețiȘtergere