miercuri, 17 octombrie 2012

mușcături smălțuite





 iarăși m-a mușcat nina de umăr
 în locul pielii am un tatuaj cu dinții ei
 perfect aranjați în ordine alfabetică
 de la stânga la dreapta
 de la dumnezeu la satan
 îmi pun comprese cu aripi pârguite
 frunzele toamnei deja sunt apuse vechi murdare
 pe spătarul zgâriat al canapelei
 atârnă leneș un ciorap rupt în dreptul coapsei
 e abur în camera asta mică
 tracy chapman îmi închide inima
 aud o bătaie două trei patru
 sună a pași goi lăsați pe plaja acoperită cu scoici

 undeva
 la o ușă îndepărtată de gurile sufletului
 se lovesc pumnii mici și strânși
 inelul zgârie lemnul stropit cu toate durerile
 gâtul sticlelor răsună ca un ecou al vieții
 taci sunete
 nu mai ciocăni
 acum cade o frunză de rodie
 se deschide dur zgomotos
 îmi simt camera violată de un parfum cunoscut
 cearceaful miroase ca un cavou lăsat deschis
 unde s-au adunat gutui nuci dovleci cămăși
 poze din era holocaustului tricouri rupte
 imagini cu paltonul roșu fluturând pe un pod anume
 mâinile ținute împreunate pentru o rugăciune în cuplu
 doare chestia asta inspirată din filmul mut
 dar e un timp și pentru moarte
 sau pentru trecut

 până la urmă
 îmi fac seppuku folosind
 ultimul fir de păr lăsat de nina pe agenda roșie
 tatuajele țipă spre amintiri
 lasă-mă lasă-mă lasă-mă
 închid ochii și văd alb
 și palme legate de funii vechi
 și copii întinși pe diguri
 simt culorile intrând în vene ca un drog râncezit
 îmi pierd ultima suflare
 am pe inimă o mușcătură lăsată de dinții perfecți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu