luni, 15 octombrie 2012

criză de libelulă





 11:02

 miroase bine în cameră asta făcută din pene
 desfac un heineken mă joc puțin cu plasticul din capac
 am în buzunarul drept gumă de mestecat veche
 îi privesc piciorul înfășurat în muchii
 se aprind în mine blugii cămașa tricoul cu guns
 părul ud se lipește de frunte
 m-așez în balansoarul suspendat deasupra omenirii
 asta-seară îmi strivesc creierul
 de coapsa învăluită în cearceaf
 deschid geamul cu ceața sărutând toți pomii
 oamenii strigă și acum
 am respirat am expirat am inspirat
 sunt ca o frunză călcată de-un pantof
 patul tace televizorul tace muzica tace
 eu vreau să țip

 01:45

 încă nu dorm
 am ajuns la a șasea a șaptea sticlă
 timpul merge înainte
 privesc noptiera scrumiera
 cărțile sunt întinse pe marginea parchetului
 deschise la pagini aiurea
 douăzeci și șase opt șaptesprezece
 lovesc o libelulă apărută pe sânul stâng
 sânul drept hăituiește un vis
 o fereastră scârțâie tușesc vecinii
 mienuatul pisicii pocnit de degete sărut
 îmbrățișare îmbrățișare sărut îmbrățișare
 miros a bere și mi-e silă
 o trezesc și-ntind un pahar
 crede că glumesc și mă dă dracului
 trântește ușa

 07.38

 am o libelulă sub pătură
 îmbrăcată într-un tricou spălăcit
 s-a-ntors și privește cum dorm
 mă dă dracului
 adorm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu