duminică, 7 octombrie 2012

morning glory





 mă simt ca dracu'
 aseară am băut și mi-am spart venele
 în loc de sânge circulă în corp doar vodcă
 ochii sunt încleștați pe vechile poze
 vechile obiceiuri se reaprind în jurul
 atâtor universuri marcate cu numele tău
 ai plecat
 te-ai întors și iarăși ai plecat
 e un du-te-vino continuu
 inima mea nu mai suportă cuțitele înfipte atât de adânc
 sângerez tâmpito
 și azi ai uitat să iei pansamentele cu parfum
 stau pe balconul tăiat pe jumătate
 e o demarcație pe el
 între ziua de mâine
 și cea de ieri

 pun un picior pe dungă
 prezentul se desfată în mine
 cu aceleași simțuri obscure
 negrul se transformă în mai negru
 eram atât de aproape să te uit
 să îți uit paltonul roșu și ciorapii albi
 mirosind a caise coapte
 găsesc în șifonier cămașa verde
 iar încep căutările prin poze
 albume dosare clasate și închise cu super-glue
 pocnesc zalele din lanțurile coșciugului
 pe fruntea mea e desenată o cruce
 un spin din trandafirul pregătit pentru duminică
 îmi lovește vârful degetului
 donez sânge amestecat cu ură
 închid ochii
 respir

 adorm
 mă simt ca dracu'
 m-au lovit tramvaie și mașini de oțel
 primesc în plex durerile distribuite uniform
 ca o mașină de tocat mărunt
 iau un somnifer
 un pumn un tub
 lasă-mă-n pace Nina
 ai lipsit doar atât cât să sper

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu