luni, 21 februarie 2011

Rama cu indragostiti


Andrea Bocelli con Georgia - Vivo per lei

Asculta mai multe audio diverse


Scoate-ti pantofii
cu toc de pistol incarcat
si paseste in interiorul
ochilor mei clepsidrati
de santurile timpului neoprit.

Prinde-ma de mana, iubito,
si ramai agatata de mine,
incalzindu-te intre cearceafuri
doar cu camasa mea
cusuta cu solzi de peste.

Atinge-ma pe gat
si prelungeste-ti buzele
deasupra ochilor buzelor mele
ca sa pot vedea
cum atomii de iubire
ne leaga limbile
in sarutari animalice.

Apoi, intre bucati de perne ciopartite,
cauta-ma mereu,
lovind in ciocanul urechii mele
fostul, prezentul si viitorul
"Te iubesc!"

2 comentarii:

  1. de melodie nu mai zic nimic ca te iei iar de mine....:P
    poezia e de-a dreptul superba....
    mi-a amintit unul din motivele pentru care iubesc verdele:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. poezia e repaosul intelingetei mon cheri...nu uita asta :*

    RăspundețiȘtergere