sâmbătă, 5 februarie 2011

Protestez, doamnelor!

Radiohead - Creep
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Cine sunteţi voi
Ca să-mi cereţi socoteală?

Nu mă cunoaşteţi, doamnelor,
Nu m-am prezentat când am intrat la voi
În gând.

Nici măcar paltonul,
Suspendat într-una pe umerii mei,
Nu am apucat să-l deschei,
Că voi aţi şi sărit cu gura.

Şi ce dacă nu mai îmi pasă de sentiment,
(Deşi, între noi fie vorba,
Am iubit mai mult ca voi)
Atâta timp cât îmi uraţi,
Din pragul uşii
Să plec departe de ochii voştri?

Nu v-am dezamăgit,
Decât în unele secunde spriralate
Sau în amintiri sudate de alte amintiri
În somn,
Dar aţi hiperbolizat accesul meu de romantism
În gelozii şi neîncredere.

Şi-atunci, pentru ce să mai îmi pese
De protestele voastre scorţoase?

6 comentarii:

  1. cred ca orice baiat se regaseste in poezie :X
    superba ideea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai bine ar fi sa nu iti pese :))nu stiu daca chiar ti s-a intamplat ceva de genu sau e pur si simplu imaginatia ta. dar fetele au un dar de a hiperboliza absolut orice. sper ca in viata sa nu dai peste niste disperate si geloase :))

    melodia este perfecta (apare si in ultima postare a mea) ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) mda, asa, fi barbat! impune-te....

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodia este geniala:|
    Si e bine de stiut ca nu toate femeile au tendinta de a exagera cel mai nesemnificativ lucru.
    ''Femeile sunt facute pentru a fi iubite, nu pentru a fi intelese.'' (Oscar Wilde)

    RăspundețiȘtergere