miercuri, 23 februarie 2011

Talpa roşie


STING - Shape Of My Heart

Asculta mai multe audio diverse



Ţi-aş îmbrăca parfumul coapselor

în pantaloni de sărutări pasionale,

ciobite în colţul inimii lor obscure

şi aş aplica peste ei

îmbrăţişări nocturne,

dulci în tandreţea lor.


Maieul tău, ţesătură a sentimentelor mele

îţi acoperă sânii sculptaţi

de mâna degetelor

şi te-ncălzeşte în bătăi de inimă.


Uneori ţi-aş aşeza pe cap

căciula de şoapte temătoare

a iubirii mele ciudate,

iubire carnală

îmbinată în spirit de dor.


Alteori ţi-aş lăsa părul răvăşit,

dovadă a dimineţilor noastre

îmbrăţişate în miros de cafea

şi miere.


Însă mereu te-aş atenţiona

să nu uiţi de pantofii negri

cu talpa roşie

a inimii mele.

4 comentarii:

  1. ce timp e asta cu "as" ca e tare bine folosit, dar subliniaza lipsa

    RăspundețiȘtergere
  2. conditional-optativ ;)....stiu eu de ce il folosesc intr-una

    RăspundețiȘtergere
  3. este superba:X
    punele si pe restu' sunt geniale:* !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult de tot, incat merita sa comentez :D

    Je t'embrasse :*

    RăspundețiȘtergere