duminică, 27 februarie 2011

Frânghie de sărutări


Câteodată, te-aş lua de mână
când ieşi din metrou
şi ne-am lega degetele
cu frânghii de sărutări.

Am merge împreună
la concertele de operă
ţinute în urechile noastre
de declaraţii de dragoste
zburate până la Proxima Centauri
şi recuperate de gravitaţia sânului tău.

Îmbrăţisările le-am păstra
doar pentru degete,
iar lacrimile
le-am colecta în borcanul spart
al inimii
ca să păstrăm în sânge
sentimentele născute din sclipirile ochilor.

Apoi, aş deznoda frânghiile
şi m-aş urca în alt metrou pustiu,
unde să îmi las creierul
să reflecteze
la bucăţile de dragoste scorojită
de pe sforile atârnate
din degete.

4 comentarii:

  1. Mi-a fost greu sa ma decid la care poezii sa dau comentariu. Nu imi pot imagina de unde ai atata inspiratie sa scrii ceva atat de complex. Unele versuri chiar imi dau fiori. Scrii foarte frumos! ^ ^

    RăspundețiȘtergere
  2. @Carlla-Ilaria si aici nu are nici jumatate din poezii...:P

    RăspundețiȘtergere