marți, 1 februarie 2011

Luptă


Michael Jackson - Childhood

Asculta mai multe audio diverse


Nu am chef să-mi mai torturez creierul.
În schimb, am o plăcere sadică
Să aud ţipetele inimii.

Am plăcerea ca după fiecare luptă cu EA
Să-mi aprind o ţigară
Cu aromă de durere mocnită
Şi să beau un pahar de vin
Cu gust de amintire.

Calm, îmi adun bucăţile zdrenţuite
De haine roase de şoareci
Şi arunc, pustiu, o monedă tocită
Pe noptiera somnului nostru.

Mereu mă întorc la EA,
Mă banalizez în sărutări fugare
Şi îmbrăţisări,
Redevenind EU după luptă.

Şi mereu, aproape etern,
Încerc să-mi redresez orizontul
Spre alte lupte bipolare
Cu acelaşi final tragic.

Un comentariu:

  1. poza aceea ma duce cu gandul la o anume seara!
    iar poezia...perfecta!!a ajuns in top 10:P..:*

    RăspundețiȘtergere