vineri, 18 februarie 2011

Repugnare


Velvet Revolver- Slither

Asculta mai multe audio diverse


Mi-e sila de voi,
indragostiti cu aripi incovoiate,
pline de placeri orgasmice
trimise din sagetile dumnezeiesti
ale lui Eros.

Mi-e greata de voi,
caci mereu va tineti buzele apropiate,
de parca v-ati sopti dragostea,
strecurata printre dintii vostrii albi
de atatea sarutari.

Mi-e sila de voi,
pentru ca degetele voastre
se leagana,
legate de mainile inlantuite
indiferent de ora sau timp.

Si totusi,
din sentimentele mele de repulsie,
va admir curajul
de a cunoaste fericirea in doi.

4 comentarii:

  1. waw:X
    o ador:X
    e a 115 oara cand ma uimesti :P

    RăspundețiȘtergere
  2. uite ca de data asta mi-a luat-o cineva inainte..:P

    like! ca de fiecare data!:X

    astept poezia de maine;):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti singura persoana pe care o urasc...si totusi singura pe care o si iubesc in acelasi timp...pentru prima data aceste doua sentimente se inteleg...si asta pentru tine!

    ca tot mi-a revenit ideea de pe aici..

    RăspundețiȘtergere