marți, 8 decembrie 2020

picto-poem

-this one goes out to the ones I love-


ploaia latră pe fiecare cub al străzii
ne strângem în brațe privirile cu fum și ceață
printre blitz-urile uitate pe noi ca un lampion 
vedem cum fiecare emoție devine dans
cum fiecare suflet devine o piele nouă
și fiecare noi devine o nouă regăsire
tu în rochia roșie
eu în paltonul cambrat
iar norii
norii se regăsesc in picto-poezia asta
în care vârful
devine mângâierea aia cu degetul pe obraz
când ai ochii închiși și visele rostogolite ca o poveste

la capătul alintului
punctul meu de belvedere e atunci când sorbi cafeaua
prin energia asta emanată de bătăile inimii
îmi scriu pe brațe orele ca niște ceasuri imense
am acolo secunda când te-am sărutat
minutul când soarele a uitat să existe
orele în care pictai ascunsă printre foi
eu stăteam și te vedeam prin fumul țigării
în fotoliul mirosind a tine
conturul unui zâmbet se transformă în viață

și acum alergăm prin ploaia asta care mușcă din piele
râdem ne tragem de degete ne sărutăm frunțile ude
avem jocurile noastre ascunse precum primul bilet de dragoste
-scrisul ăla mic sub care bubuiau emoții-
lăsăm lumea să ne scrie iubirea în jurnal
și existăm
exact ca un vis rostogolit în poezie


📸 @Jurnal Fotografic 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu