joi, 13 octombrie 2011

Revenire







Coboară sentimentele
în bezna din beci
și acolo
luminează scurt,
cât să vadă treptele,
bucăți de cruce ciuntită.

Mă refugiez în aceleași melodii
cu un singur mesaj
răsunând în urechea dreaptă,
picurând alte lacrimi
din urechea galbenă și rece.

Prevăd zile de întuneric
și nopți albe
în beciul mirosind
a damigene abia umplute
ori cartofi dulci.

Chem șoarecii
să ronțăie împreună
pelicula gri
pe care e notată
viața mea.

Mă decid
să-mi înfig în vene
adrenalina unei noi toamne
și redevin iarăși
dependent de același parfum
al înfrângerii.

2 comentarii:

  1. "Mă refugiez în aceleași melodii
    cu un singur mesaj
    răsunând în urechea dreaptă,
    picurând alte lacrimi
    din urechea galbenă și rece."
    Ţi s-a îmbolnăvit urechea?

    RăspundețiȘtergere