vineri, 14 octombrie 2011

Cafea



Hinder - Lips Of An Angel

Asculta mai multe audio diverse



Câteodată,
îmi mor toate sentimentele,
mai ales când beau cafeaua
sau mestec pâinea cu gem
de nuci.

Poate de aceea,
am început să sorb
cafeaua de dimineață
în picături
înghițite la secunde fixe.

Parcă și văd
cum o să scrie pe crucea mea
de proaspăt mort:
"Decedat din cauza
dependenței de a-și picura
sufletul
până la masa de prânz".

Lasă,
am înțeles că în Rai
îngerii au cumpărat
un tonomat de iubire.

4 comentarii:

  1. "Decedat din cauza
    dependenței de a-și picura
    sufletul
    până la masa de prânz".

    Faza cu tonomatul e iubire e o minciună. Ei n-au nevoie de tonomat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Adelici: Oooo, ba da. In lumea de azi, da, au nevoie de un tonomat de iubire pura. Cu oameni care incep sa spuna din ce in ce mai des cate un "te iubesc" la prima intalnire, ingerii au ajuns sa confunde unele lucruri, iar pentru iubire incep sa aiba nevoie de ajutor ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo ! frumoase postari ai :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ceva nou ceea ce am citit acum.. hmm.
    nou poate doar ptr mine.

    RăspundețiȘtergere