luni, 10 octombrie 2011

Refuz




Takedake And Neptune - Japanese Roots

Asculta mai multe audio diverse


Benzinăria din colț
are reduceri de week-end
la orice produs stupid,
învelit în vene
și mușchi cardiaci.

Iau sacoșa
și mă reped până acolo
sperând să prind
alte sentimente,
inimi ciopârțite.

Nu vreau să cred
că voi fi iarăși singurul om
fără pereche
și ajung, plouat,
în dreptul ușii
încuiate cu săruturi.

Nu deschide nimeni
spre alt Rai,
unul pe care să îl trăiesc,
palpabil
și dulce
precum coapsele fierbinți,
vechi de un secol
sau o toamnă!

Resemnat,
salut paznicul fericit în Iadul lui
și urc scările
să mă rog de Dumnezeu
la o clepsidră
cu timpul dat înapoi.

Sau măcar la o sacoșă
cu alte sentimente,
inimi ciopârțite.

5 comentarii:

  1. @ suflet de curva: sinistru?...nu, e doar adevarul placut al toamnei. Ar fi trebuit sa ma cunosti destul de bine daca ai fi citit prozele scrise de mine ca sa iti dai seama ca nu e sinistru.

    RăspundețiȘtergere
  2. ”Nu vreau să cred
    că voi fi iarăși singurul om
    fără pereche ” stiu cum e...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place...si app...ai un blog foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Inimile astea ciopârţite ar trebui să fie moca.
    Sunt eu ciudată dacă zic că e adorabilă şi că îmi place la nebunie?

    RăspundețiȘtergere