marți, 23 februarie 2021

purgatoriu


am făcut curat așa cum îți plăcea
am dat cu aspiratorul
chiar și în spatele pozelor
din praful lipit de colțuri
cădeau fire ca visele
cumva
dispăreau înghițite de vid

am șters fiecare oglindă
și umbrele tale le-am șters
văd în sticlă
numai ochii mei goi căutând două brațe
și-un petec de inimă

am spălat podeaua de fiecare durere
am ceruit parchetul am deschis geamurile
prima gură de aer proaspăt mi-a întors stomacul pe dos
uitasem că există și altceva
în afara parfumului unei piei plecate

am dus sacii de gunoi plini cu cărți
cu hărți cu inele și brățări 
cu haine purtate prea mult de tine 
și prea mult strânse de mine
cu munți cu valuri
cu rugăciunile zilnice 
-sentimentul de acasă în miros de tămâie-

am făcut curat 
într-o casă goală

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu