vineri, 16 octombrie 2020

maniac eyes


când mă gândesc la noi
simt cum mi se târăsc vorbele prin gât
în secundele alea având gândurile îmbrățișate în alcool
vedeam toată istoria lumii
nașterile morțile victoriile înfrângerile 
religiile picau precum niște coloane de nisip
prin irisul spart de băutură
luminile etajelor se derulau de la 9 la 0
descifram prezentul când liftul rupea tăcerea 

cândva 
priveam spre cer ca spre o destinație 
atunci aveam oasele învelite cu speranțe 
acum cerul pare un hău unde stelele
sunt doar iubiri netrăite 
aprinse doar în inimi inundate sub beții 
sub clarul ăla de lună în care visam să o sărut 
acum îmi târăsc trecutul în forma unei sticle
și beau din el 
ca dintr-un pocal de zeu

și în freamătul orașului 
văd neoanele fugind mai rapid
în zgomot îți recunosc absența 
-parfumul ăla de caise pârguite-
crap toate pieile mele 
dansez în ploaia asta de frunze
mă scriu pe toate bordurile până ajung acasă 

acolo 
la numărul 314
-cât râdeam aprinși pe balcon-
zac aruncate cheile și pozele 
și vorbele alea scoase din gât 
din oglinda aflată pe hol
irișii mei golesc paharul
îmi văd viața ajungând la 0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu