miercuri, 26 martie 2014

Ziua 5: Vineri



*abia așteptam să vină week-end-ul
am chef să bem un vin și să rămânem frumoși*
Nina se răsfață iarăși precum o pisică leneșă
abia am așteptat week-end-ul
să stau lângă ea să îi miros pântecul
în înserarea de acum
părem două umbre înlănțuite căutând perfecțiunea
ne julim genunchii palmele degetele vânătăile
începem să râdem și să privim copacii înverziți
în parcarea din spatele blocului liniștea e mai respirabilă
uneori
am impresia că minutele de tăcere sunt de fapt ore
sau că noi uităm să mai îmbătrânim

și-atunci încep să îi respir pielea
caut mirosul cald al buzelor și al umerilor
o îmbrățișez și Nina îmi sare în spate
începem să râdem amândoi și să privim spre orizont
degetele ne devin pensule și desenăm istoria
aici avem primul sărut aici avem prima noapte
în colț lângă soare e cafeaua de luni dimineața
căutăm să ne completăm ideile ca doi înfometați
de cinci zile
versurile noastre își caută ritmul

obosiți
ne bem ceaiul într-un colț al patului
se roagă de mine să îi mângâi călcâiele tălpile
între două atingeri de palmă reușesc să îi sărut coapsa dreaptă
carnea ei se lipește de carnea mea
se lasă tăcerea între omoplații noștri
Nina adoarme cu urechea pe inima mea
doamne
cât de bine îi aud șoaptele




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu