vineri, 15 februarie 2013

veniţi de luaţi o viaţă




aseară am fost înjunghiat
simţeam fiecare tăiş despicându-mi pielea tendoanele venele
un miros de sânge se răspândea prin fiecare por al camerei
în dreptul icoanei cu busuioc
toţi îngerii ţipau îşi lăsau aripile să se înnegrească
aveam palmele pline cu roşu şi inima goală

am fost asasinat
urmărit până acasă legat de picioare de mâini de buze
mi-am lăsat paltonul într-un cuier de cafeanea
şi-n crima asta oribilă toată cămaşa mea
mirosea a espresso lung cu lapte
şi-a metal încins peste celulele mele strivite

am fost ciuntit
dezmembrat resamblat chinuit schingiuit
scuipat de propria-mi suflare
soba o simţeam caldă o lacrimă-mi atingea degetul
unde sunt zilele ce nu vor veni
sau noptile pierdute în braţele tale?

aseară am fost omorât
cumva
s-au înşirat în faţa mea zăpezi monotone
lumini şi umbre titani cu faţa înlăcrimată
dumnezeu desparte cerul în două şi cad peste pământ
întregile lacrimi de ploaie neagră
aruncate de două palme înroşite şi-o inimă goală 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu