duminică, 19 august 2012

am pleoapa în formă de fluture


 jam session cu Adelina Clondir




 (Radu)
 ți-e frig
 te-aș îmbrăca eu cu mine
 ne-am înveli cu pleoapele
 formăm ochiul ce înconjoară lumea
 bulgăre de nisip parcurs
 de la un cap la o coadă
 numai de nebunii însetați
 ne-am roti ne-am roti ne-am roti
 am înjura lumea în gând și în vise
 mi-aș ascuți fiecare simț în tine
 tu ai geme și ai răcni

 (Adelina)
 în fiecare urlet am pus un strop
 din nebunia noastră
 trupurile noastre împart aceeași membrană
 vibrează când e încordată de aerul sărat
 dacă m-aș dezlipi de sub tine
 aș fi un cer fără nori
 ori stele ori rămășițe de soare
 vreau să știu că ești lângă mine
 să-mi leg de tine toate

 (Radu)
 toate s-au legat între noi
 avem un cordon ombilical
 de douăzeci de centimetri
 trecem prin fiecare mililitru de sânge
 aceeași șoaptă împinsă în plăceri
 cumva
 am orbit în fiecare nerv din piele
 tu mă trezești și mă afunzi spre vechile dureri
 în valuri ni se leagă organele
 suntem niște cadavre distruse în orgasm

 (Adelina)
 adun fiecare zgârietură lăsată pe spate
 cu peticele de piele transpirată
 simt cicatricile coborând prin șira spinării
 și lovind în demisolul inimii
 am ajuns să iubesc degetele
 molfăind tricoul larg plin de nisip
 încerc să-ți fac urme pe ochi

 (Radu)
 închid lumina
 în scenă au rămas
 doar piesele dianei ross
 a trecut o vară și un val peste noi
 privesc oglinda
 odată
 tu erai o retină simplă
 și eu
 o pleoapă în formă de fluture

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu