sâmbătă, 4 august 2012

memento pentru nina





 să-mi zgribulești inima prin oase
 miroase aici departe
 a brad și fum învârtit
 sub fiecare sfârc de stâncă verde
 mai devreme a tunat
 cu singurele întâmplări urâte din soare
 mă-nghesui în vagonul de marfă
 orice scârțâit sună precum clopotele
 lovite de marmură.

 să dai de mâncare cerberului
 eu mai întârzii sub copita de drac îmblânzit
 suflet alb cu ochii închiși
 mâine las totul baltă și te aștept
 legat de banca 13
 o port fiecare centimetru
 din tricoul tău cu imprimeu satanic
 mă vei recunoaște
 după buzele smulse
 din zâmbet.

 să nu uiți de oasele genunchilor
 coapsele ar fi doar carte întreagă
 și toate îmbrățișările s-ar termina în tăcere
 afară e ploaie crudă
 lumina închinată în lungi și molcome versete
 am sub suflet cuțite ruginite
 înfipte în fiecare capăt de coastă.

 p.s.
 mi-e dor de tine!

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca nu ne-ai lasat. Asteptam poemul tau!

    Profund ca de obicei...ai niste metafore mirobolante.

    RăspundețiȘtergere
  2. De mine? Eu mă sting în memoria ta. :)

    RăspundețiȘtergere