duminică, 26 august 2012

nebunul lăsat în paragină





 cu tocurile de zece centimetri
 lovesc în toate gongurile lumii
 se înalță fiecare șuierat spre abis
 cârd de ciori vopsite în note muzicale
 am în spate cocoașa nelipsită
 împletită cu paie și pântece noduroase
 din fiecare respirație
 se desprinde zugrăveala dinților
 am fost pictat cu un ochi închis
 și lumea ciocnește în cinstea
 înfrângerii privită de aceeași ochi
 încercuiți cu machiaj și ruj și buze
 și port-jartiere și țigări și scrum
 sexul miroase a otravă închisă
 măselele-mi scrâșnesc pentru ultima oară
 câteodată
 eu nu sunt nicăieri

 alteori
 parcurg distanțe fenomenale
 tânjesc după curvele înșirate pe bulevard
 cumva
 toată omenirea își masează obrazul
 de sânii lăsați și seci
 ai timpului travestit
 pe o banchetă nelipsită
 din peisajele mele
 doi îndrăgostiți își mușcă necesarul de sânge
 două iubite mimează o singură evă
 îndepărtez imaginea cu dosul mânecii
 aveam senzația de ciopârțire
 m-am rupt de mine
 și nimic nu mă oprește

 am fiecare parte
 desprinsă ca oglinda spartă din camera
 unde mi-am găsit morții
 ținând aceeași lumânare
 din cer se aud gonguri
 croncănitul portativelor îmi zgârie ochii
 tai în carne vie
 cea moartă îmi sărută destinul

 și cine zicea
 că nu sunt nebun avea dreptate
 nu
 eu sunt lovitura din stern
 mă scufund în disperare
 și las durerea în cadă
 cu venele acoperite de săpun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu