miercuri, 30 martie 2011

Vis-a-vis


Madness - House Of Fun

Asculta mai multe audio diverse


Pisica asta ce-mi miaună în ţeastă

se prelinge sonor

pe parchetul de cruci

semi-ortodoxe

din biserica ochilor mei.


Pliate pe cant,

întoarse pe dos,

sicriele cu poze nud

se află la mare căutare

între aburii de cafea

şi casetele cu verbe englezeşti.


Anemic, motanul de pluş

îşi încordează inima

în bubuituri cronice,

sunete de cimitir decimat,

şi păşeşte pe clopotul duminical

de unde îşi ţipă sufletul.


A noua viaţă

smulsă din sânii pisicii

se-ntoarce la perechea ei buretoasă

şi se iubesc, taină sfântă,

sub ochii Dumnezeului

îmbrăcat în geacă de piele

şi blugi.


Mi-e lene să mai asist la show-ul de comedie

şi mă întorc, somnoros,

pe partea cealaltă.

4 comentarii:

  1. waw:X
    e superbaaaaa:*:*:*
    nu ai mai stat sa iti arat si eu poezia mea sa-mi zici cum mai e :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poezia ta m-a facut sa ma gandesc ca uneori si in viata reala se intampla lucruri de genul asta. Partenerii unui cuplu se iubesc, cel putin aparent, si, brusc, unul dintre ei, cel mai profund, cel mai bine inradacinat in dragoste(corespondentul pisicii din visul tau din poezie) isi da seama ca, de fapt, iubeste pe cineva cu suflet de ... plus, pe cineva superficial.
    Dureros e faptul ca uneori cel indragostit nu-si da seama decat foarte tarziu de lucrul asta... si mai trist decat atat e ca cel care ii proiecteaza visul(instanta demiurgica) "se intoarce pe partea cealalta",plictisit, ignorandu-l.
    De ce nu avem si noi noua vieti?

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu avem si noi noua vieti?

    @Ada: poate pentru ca ne-am plictisi de 9 vieti tarate prin noroaie de dor si greseli multiple. Consider ca 7 sunt inde-ajuns. Cred ca sunt la a 7-a eu...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inteleg ce vrei sa spui...
    Ciudat, si eu cred acelasi lucru.
    E vorba de chimie aici.

    RăspundețiȘtergere